joi, 7 februarie 2008

I'm the Queen of the dancing floor

Aseara am fost la dansuri .. . sportive, moderne. Habar n-am cum sa le zic mai bine.
Mambo, salsa si vals.

Am invatat pasi pentru toate astea.

Si a fost atat de haios si atat de ametitor - in special la vals care STIU pare gratios si este, dar si atat de "invartitor". Primii pasi, acel patratel pe care trebuie sa-l faci, se complica pe masura ce prinzi figura si ajungi sa te invarti in asa hal ...

La salsa si mambo trebuie sa recunosc ca nu prea m-au prins figurile: nici ca stil si nici ca placere. Adica nu-s facuta pentru ele, ele pentru mine si tot asa. Probabil ca o sa reusesc sa invat totul cum trebuie, numai ca n-o sa practic. Ma intereseaza doar efectele asupra siluetei si posturii. Atat.

Asta nu inseamna ca nu m-am distrat copios. Cred ca ma mai duc si miercurea viitoare sa vad daca reusesc sa ma invart si sa nu mai ametesc atat de tare.

4 comentarii:

Valentin Duran spunea...

unde ai fost?

dns spunea...

La compania unde lucreaza iubitul meu, unde pot participa si partenerii angajatilor.
Nu dau numele companiei caci nu-si are rostul.

Dar daca te intereseaza niste cursuri de dans, am auzit de unele misto de la un prieten.
Ma interesez unde si cum si te anunt asap.

See ya

Valentin Duran spunea...

ieri ai mai fost la vals?

dns spunea...

Da, am fost aseara.
Foarte tare. Parca ma descurc mai bine!