miercuri, 30 ianuarie 2008

See u later M

Da M, sa ne vedem cu bine mai tarziu atunci cand te intorci!!!

Chiar daca nu te pun eu sau oricine altcineva, decat nebunia si nestatornicia din tine sa pleci aiurea in lume, m-am gandit sa-ti dedic tie acest post si descoperirilor pe care le vei face.

M-am gandit ca sunt sanse sa nu te mai vad niciodata, cum de altfel exista sanse sa te vad mai repede decat m-as astepta. Totul e posibil si pana la urma de nestiut.

Dragostea mea pentru tine e una ciudata si chiar daca acum sunt asa, asta nu inseamna ca mai incolo nu te-as bate sau n-o sa ma mai enervezi rau de tot.

Fie ca steaua ta sa straluceasca din nou pe cerul nostru, chiar daca enervant din anumite puncte de vedere.



acest post il dedic celei pe care o stiu si n-o s-o mai stiu, unui om pe care-l cunosc de prea multa vreme parca, dar pe care-l stiu totusi doar de 4 ani, care nu mi se pare corect si sabuit in multe lucruri pe care le face, ci doar egoist, si la care totusi tin intr-un fel ciudat

Un comentariu:

Anonim spunea...

ai primit o leapsa :)
http://sabinavarga.com/?p=12