luni, 8 iunie 2009

Glimboca, o comuna mandra si Poiana Marului, o destinatie de dorit



Poiana Marului este o zona care merita vizitata daca:

1. iti plac peisajele montane care iti iau rasuflarea
2. ai nevoie de liniste si aer curat
3. ai chef sa te uiti in zareeee pana simti ca te pierzi si ai chef sa visezi la ce vrea muschiu tau

Pe Poiana Marului o gasiti langa Otelu Rosu, mai exact cum veniti dinspre Hateg si faceti stanga exact la intrarea in Otelu Rosu unde mai mergeti vreo 30 de km pana sus in Poiana.

Poiana Marului se afla intre Muntele Mic, Nedela si Varful Pietrii.

Daca vreti sa stati acolo, variante exista si multe decente. Eu am doar o singura recomandare de facut: Vila Dor. Am stat acolo de 3-4 ori pana acum, pentru ca ma face sa ma simt foarte bine. Oamenii care au grija de pensiune sunt extrem de calzi, nu incearca sa te fure si nici nu se zgarcesc la servicii (cum mi s-a intamplat recent la Hotel Geas, tot acolo in Poiana).

De ce asa des in Poiana? Pentru ca natura muncii mele ma duce prin multe parti din tara asta si una din ele este comuna Glimboca, unde dezvolt proiectul Scoala si comunitate.
Glimboca e o comuna care, la o prima vedere, este ca oricare alta din acea zona: este intinsa pe lung, casele sunt asezate de-o parte si de alta a soselei principale, primaria si scoala se afla fata in fata. Ce are ea deosebit sunt oamenii care, desi nu sunt la fel de instariti ca cei din Marginea (alta comuna in care implementez proiectul mai sus numit), au si ei instaritii lor. Ce-mi place la ei este bunul simt in constructia caselor, unirea care exista intre oameni, capacitatea lor de mobilizare si mai ales mandria de a fi glimbocean. E ceva de care nu-ti dai seama decat dupa ce cunosti oamenii.

Si pentru ca Glimbo (cum imi place mie sa-i spun) e destul de aproape de Poiana Marului, peisajele de care te poti bucura, intr-o zi senina, sunt minunate.

Am ales sa scriu postul asta pentru ca vreau in continuare sa promovez si imaginea buna, frumoasa, sexy a Romaniei.

2 comentarii:

Red Team Racing spunea...

Cel putin interesant blogul tau...atat cat am apucat sa citesc !

Acum o juma' de ora am facut rezervare la VilaDor, iar din 17 Iulie vom fi in Glimboca. In ambele locatii vom fi pentru prima data asa ca va vom impartasi impresiile noastre la intoarcere.

Stay Happy !
iulian

Anonim spunea...

I FOARTE FAIN LA POIANA MARULUI, SI glimboca.Am fost de multe ori si mio placut peisajul este deosebit.