luni, 8 decembrie 2008

Spectacol cu foc de la A.R.T. Fusion




Aseara am fost emotionata tare tare. Echipa de animatie de la A.R.T. Fusion a avut primul spectacol cu foc. In filmuletul de mai sus se poate vedea ca au facut o treaba excelenta, pentru prima data si clar or sa evolueze in scurt timp.
Asta-vara cand A.R.T. Fusion a avut festivalul "Esti spectator? Ia aRtitudine!" la Motoare ma minunam de o echipa de la Timisoara care facea spectacol cu foc.
Ziceam "Moamaaaa, da ce tari sunt astia!"

Aseara mi-am zis ca ce tari suntem noi, ce tari sunt voluntarii care au avut curajul sa faca asta si care au invatat atat de repede.

Ce-i drept am tremurat pentru ei, mai ales pentru "scuipatorul" de flacari care avea peste tot pe fata gaz.
Ati fost cool: va iubesc dragilor!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Foarte tare spectacolul....Imi pare rau ca nu am stiu ca veneam