duminică, 30 martie 2008

Jurnal de Summit - Zilele 3 si 4

Pregatirile continua, Summitul se apropie din ce in ce mai repede.

N-a mai murit nimeni, cel putin n-am auzit eu.

Ieri am avut ocazia sa ma plimb prin centru, mai mult cu treaba decat voit si am mai observat una-alta:

- steguletele Romaniei si al NATO sunt peste tot; mai lipseste cate un steag al Romaniei, pe ici pe colo, dar e ok

- desfasurarile de trupe sunt masive, si am avut ocazia sa mai vad ce categorii de forte se desfasoara: pompierii, fortele / interventia (imi scapa denumirea exacta) nucleara, pirotehnisti si toti ceilalati.


- la Universitate ieri dimineata am observat ca au luat toate acele panouri publicitare circulare; bancile din statia de pe partea cu statuile au disparut.

- e curat - asta e un lucru de care ma bucur
- pe cladirile in renovare sau pur si simplu mai negre, s-au pus panze uriase albe sau cu reclame, ca sa acopere ce-i dedesubt; asta e ca atunci cand maturi si bagi gunoiul sub pres ca n-ai timp sa faci curat k lumea.

Ce-i clar este ca orasul incepe sa se elibereze. Devine tacut si anxios, in asteptarea marii confruntari.

Sufla vantul si cate o frunza/ punga pe strada si cam atat. Cativa trecatori si hoardele de forte de interventie. Tacute si ele parca.

Cum ma petrec tot in oras de Summit, o sa ies la plimbare in zilele alea sa vad cum merge treaba.

Si abia astept mini-concediul!

Niciun comentariu: